April 6, 2009

How To Join Blogstarz

Posted by yasminbizz

Bagaimana Nak Menjadi Blogger????

Saya percaya pasti anda sudah mengenali atau pernah dengar mengenai Blogstarz.my yang juga merupakan sebuah Portal Blog Komuniti Terbesar Di Malaysia. Kewujudan blogstarz ini secara tak langsung telah mewujudkan satu lagi lubuk atau sumber pendapatan kepada pemilik-pemilik blog.

Di dalam dunia hari ini, blog memainkan peranan yang sangat penting untuk menyalurkan maklumat terkini dan ianya digunakan secara meluas. Malah terdapat blogger diluar sana yang menjadikan blog sebagai satu medan kerjaya untuk mereka mendapatkan pendapatan yang lumayan.

Mereka inilah yang digelar 'ProBlogger' iaitu individu yang menjadikan blogging satu kerjaya tetap dan mendapat pendapatan berlipat kali ganda seminit. Begitu juga didalam kita menjana pendapatan online, pengetahuan mengenai blog adalah salah satu kemestian yang perlu ada untuk membantu kita mengembangkan perniagaan dan meningkatkan pendapatan online kita.

Terdapat pelbagai cara menghasilkan pendapatan dengan blog. Secara ringkasnya, anda boleh membina blog yang menarik, dimana artikel anda hendaklah berinformasi dan dapat memberi keyakinan kepada pambaca untuk sentiasa mengikuti perkembangan blog anda dimasa akan datang sehinggalah anda mempunyai pelawat yang ramai setiap hari. Dengan kelebihan pelawat yang ramai, anda boleh menyertai program-program pengiklanan dimana anda akan memperolehi komisen yang lebih lumayan.

Contoh program terkini yang anda boleh sertai dan sedang hangat bak pisang panas sekarang ialah Sistem Blog dan SMS dari Blogstarz.my. Ramai diantara kita yang telah mula membuat keuntungan melalui program ini dengan menghasilan blog. Begitu juga bagi anda yang telah mengenali program-program Afiliate seperti Clickbank, anda boleh meletakkan link affiliate pada blog dan menjana pendapatan lumayan setiap hari. Program ini amat mudah untuk disertai oleh semua lapisan masyarakat tidak kira peringkat umur dan status.

Permulaan Sebagai Blogger

Daftar dengan Blogstarz.my, pilih pakej blogger yang disediakan. Kemudian reka cipta blog anda. Seterusnya untuk mendapatkan traffic atau pelawat ke blog anda, promosikan blog anda. Dengan jumlah traffic atau pelawat yang banyak, sudah tentu anda sudah boleh buat duit dengan mudah setiap hari. Anda hanya perlu mengemaskini blog anda dari semasa ke semasa sambil menikmati keuntungan yang lumayan!!!

Anda penat kesana sini mencari pekerjaan tetapi menghampakan? Anda suri rumah sepenuh masa? Anda ingin menambah pendapatan yang sedia ada? Atau anda ingin jadi kaya dan berjaya? Apa Yang Anda Tunggu Lagi!!!

Klik disini untuk pendaftaran secara percuma :


Mendaftar secara percuma sebagai blogger di Blogstarz.my dan memilih pakej yang dikehendaki, anda akan dapat menikmati sepenuhnya kemudahan sistem BLOG & BULK SMS yang disediakan dihalaman http://www.blogstarz.my

Pakej-Pakej Yang Di Tawarkan Ialah :

PAKEJ 1 BLOG CENTRE RM99
1 LAMAN BLOG
50 KREDIT Bulk SMS
STATUS SEBAGAI BLOGGER

PAKEJ 3 BLOG CENTRE RM297
1 LAMAN BLOG
150 KREDIT Bulk SMS
STATUS SEBAGAI BLOG ASSOCIATE

PAKEJ 7 BLOG CENTRE RM693
1 LAMAN BLOG
350 KREDIT Bulk SMS
STATUS SEBAGAI BLOG MENAGER

PAKEJ 15 BLOG CENTRE RM1485
1 LAMAN BLOG
750 KREDIT Bulk SMS
STATUS SEBAGAI DIRECTOR







By Yasmin Sulaiman

http://mystarz.blogstarz.my/




0 comments:

Post a Comment