April 6, 2009

Blogstarz Founder

Posted by yasminbizz




Jutaan Terima Kasih Kepada Semua Warga



Selamat sejahtera kepada semua Blogger di Blogstarz.my. Saya amat berbesar hati untuk memberitahu tentang perkembangan Blogstarz.my. Blogsite Blogstarz.my ini bermulanya pada 31hb Ogos 2008 dan sehingga kini hit bagi Blogstarz telah mencecah sebanyak 1,000,000 sehari. Kami berharap Blogstarz juga akan berkembang keseluruh dunia mulai tahun depan.

Kami juga telah membuat pelbagai perancangan untuk memperkembangkan lagi Blogsite ni ke seluruh Malaysia dengan menggunakan medium iklan seperti Akhbar, Radio, Televisyen, Majalah dan sebagainya.

Kami juga mengharap semua Blogger dapat menolong kami dengan memberitahu kepada semua kenalan, rakan taulan dan saudara mara tentang perkembanga kita ini.Semoga kita akan berjaya seperti Blogspot dan juga laman-laman blog lain. Saya sekali lagi ingin mengucapkan jutaan terima kasih ke atas sokongan anda semua atas platfom blog pertama di Malaysia ini iaitu Blogstarz.my yang bakal menggegarkan Malaysia di persada internet. Sehingga bertemu lagi di lain segmen blog saya.






Speech by Mr Karl Iskandar (blogstarz founder)
http://www.iskandar.me


0 comments:

Post a Comment